Popüler Yayınlar

17 Temmuz 2011 Pazar

öznel ileti

Bu kadar sıcak olmasını sevmiyorum , terlemeyi de sevmiyorum, ter kokanları da sevmiyorum:)
bu havada upuzun saçlarını düzleştirip gezenleri de sevmiyorum ucundan ter damlayanları...
Sonra bir elli boyunu az yükseltmek için on punto giyip yürüyemeyen hemcinslerimi de , sevmiyorum sevmiyorum işte aslında ne çok şey var sevmediğim :)Kabarık kabarık her yanından boncuk fırlayan , yüzüne gece mavisi, toz pembe yeşil ve benzeri renklerin birkaç tonunu karıştırıp kaşlarına kadar boyayanları da hatta kaşlarını alıp incecik kalemle çizenleri de sonra zaten anlamsız bakan derinlikten yoksun gözlerini lens takıp iyice anlamsızlaştıran sudan çıkmış balık gibi boş bakan gözleri de sevmiyorum.
Erkeklerde de çok şey var sevmediğim :) birkaç kızla sevgili olmayı cool olmakla karıştıranlarını bide böbürlene böbürlene anlatmalarını, arabanın önünde ,içinde, arkasında hatta üzerinde boy boy resim çekilip ahanda benim servetim deyip kendilerini bi halt sanmalarını .Arkadaşının güneş gözlüğünü takıp evin türlü yerlerinde( gömlek varsa birkaç düğme açılır) fotoğraf çekip sosyal paylaşım sitelerine bi sağdan bi soldan ( hızla geçerseniz film karesi gibi hareket eder) koyup da altına heytt be yakışıklılığına bak yazanlardan da nefret ediyorum.
Ortak nefretlerimde mevcut elinde son model telefonu olup da bi mesaj atacak lirası olmayanlardan ( telefon hep eldedir görün bakın benim ... var :) ) Çakma ayakkabı giyip sırf marka görünsün diye paçayı dereye girecekmiş gibi sıvayanlardan da nefret ediyorum. Sırf sosyal görünmek adına facebook ,twitter adreslerine @ bolu @ankara yazanlardan ( amaçlarını tam olarak çözemedim altına aa bebem bende gelsem keşke, oo gezenti gibi yapılan yorumlardan çıkarımım nispet:) ) nefret ediyorum ...
Ne çok nefret ettiğim şey varmış meğerse , merkezleştik derken hiç kimsesizleştirdik mi ne?

Hiç yorum yok: