Popüler Yayınlar

11 Eylül 2011 Pazar

Yazar , yazarda rahatlar...

İstemeyerek de yazılır mı ? Nasıl bir toplum olduk biz böyle çarpık ilişkiler, çıkar dostlukları,kümeleştirme çalışmaları ben Türküm sen osun busun?Ben yüksek sesle söylüyorum ben göçmenim belki soyuma yunan kanı karışmıştır zaten Türkler göçebe bir toplum değil mi? Safkan at yetiştiriyoruz sanki benim kanım asil yarışmasına girmişiz hepimiz özünde Ademle Havva dan gelmedik mi? Biri inanan diğeri inanmayanda iki kardeş değil mi?
Özünde sevgiyi ,hoşgörüyü kucaklamak değil mi ömür? Neyin peşinde olduğunu bilmeden kümelere toplanmış insanları anlamıyor ve yorumlayamıyorum.Kendini müslüman ve türk kabul edip bana kökenlerim doğrultusunda etnik milliyetçilik ayrımı yapan zihniyet bilmez misin Atatürk de Selaniklidir .Hadi atalarına sahip çıkar osmanlı torunuyum ben der övünürsün bilmez misin Selanik de osmanlı toprağıydı ...
Kızıyorum sonra yazarken rahatlayıp gülüyorum bu zihniyetlere ben özümle mutluyum , özüme farklılık güzellik katan benim .Kimliğimde yazan doğum yerim bana ne artı ne de eksi katar ben Selanikliyim ben Göçmenim ben insanım ...

Hiç yorum yok: