Popüler Yayınlar

13 Temmuz 2011 Çarşamba

Ya o Ya bu

Şu günler Türksen çok zor ya hayır diyeceksin ya evet , ya akp diyeceksin ya chp şimdilerde bide ya fenerli olacaksın yada olmayacaksın .Ya arada kalanlar ne etliye nede sütlüye karışanlar :) ben hangi taraftayım bilmiyorum sağlı sollu evetli hayırlı yeri geldiğinde fenerli yeri geldiğinde galatasaraylı...
Neye ne diyeceğimi değil yakınlarım ben bile kestiremiyorum bazı zamanlar oluyor ki ben bile kendime şaşırıyorum .Dakikası dakikasını tutmayanlardanım ben günü günü ne muhalefetim ne iktidar orta da olmak neden bu kadar zor . Bazen özeniyorum onlara keşke bende bağlanabilsem körü körüne her dediğine inansam her yaptığını meşrulaştırsam yookk olmaz ben dalgalı denizde bir gemi bir gün okyanusta bir gün kıyıdayım.İşin kötüsü yarın ansızın gemiden inebilirimde :) uzun vadeli planların kadını değilim ben yarın gelecekte yakın gerçekte belirsizlikti benim için der yazar bendeki vaziyette budur.
Sık sık şaşırıyorum kendime işte giriş gelişme sonuç bölümü uyuşmayanlardanım ben.Girdiğim odadan çıkamıyorum , sonu illa kendime dokunacak kendi iç hesaplarımı sereceğim önüme ben böyleyim neden böyleyim?
Sonuç bir iki satır yüzleşmeden çıkıyor, bu sefer girdiğim yerden çıkıyorum ben Türküm kafası karışık olanlarından hemde hop orda hop burda olanlarından bi gün önceki hareketinden övdüğünü , yarınki hatasından yerle bir edenlerinden , kendinde bulamadığı mükemmelliği başkasında arayanlardan.Türküm ben ve böyle olmayı sevenlerdenim ... Saygılar:)

Hiç yorum yok: