Günün birinde, mişli zamanlar gelir çalar kapını
Evde yokum yokum ! gidin dersin
Duyduk evdesin aç kapıyı derler,
Kalbimde kilit var açamam, açamazsınız dersin ,bilmezden gelirsin mişler geçmişler her yerden geçer...
Tüm zırhın bi nefeslik zamanda açılır
Hüzünle birlikte gelirler ,gelirken bolca gri getirirler .
Gitmek bilmez arsızdırlar.
Gelirler üzerine ezer geçer de giderler.
Popüler Yayınlar
-
Tabii işin özü hiç böyle değil , Bütün zalim olanları , Her daim çıkarları için hareket eden . Yüzüne canım , ardından canın ciksinları ...
-
Sakinken , zirvedeyken , düşerken Kalkarken düştüğüm yerden ... Nefes alırken ve veremezken son nefesi Tutarken içimden Ve kaçmak isterk...
-
Bugün kendim adına bir yerden tutunma zamanıdır diye attığım ilk adımın arkasının geleceğine inanarak başlıyorum. Şu günlerde hayatımın nere...
-
Bana göre içimde kendi halinde bi insanken disariya bu kadar hircin,gecimsiz,burnu havada imaji vermek hala çözemediğim problemler arasinda.
-
Güvenmek başlı başına bir kimya, çünkü duygular ona bağlı. Duygular renklere dikte... Benim renklerimle senin renklerin uyumsuz. Titreşim...
-
Her bahar ertesi içim kıpır kıpır olurken Güneşle aramı düzeltmeye çalışırım :) Canım her zamanki gibi işe gitmek istemezken Ayağımı uzat...
31 Temmuz 2012 Salı
29 Temmuz 2012 Pazar
24 Temmuz 2012 Salı
Kürk Mantolu Madonna
Bir ruh,ancak benzerini bulduğu zaman ve bize, bizim aklımıza, hesaplarımıza danışmaya lüzum bile görmeden, meydana çıkıyordu… Biz ancak o zaman sahiden yaşamaya, -ruhumuzla yaşamaya- başlıyorduk. O zaman bütün tereddütler,hicaplar bir tarafa bırakılıyor,ruhlar birbirleriyle kucaklaşmak için,her şeyi çiğneyerek, birbirine koşuyordu.
Sabahattin ALİ
21 Temmuz 2012 Cumartesi
Nefret!
ortalama insanda
herhangi bir günde herhangi bir orduya
yetecek kadar ihanet,
nefret, şiddet
ve saçmalık vardır.
ve cinayet konusunda en becerikliler
... cinayet karşıtı vaaz verenlerdir
ve nefreti en iyi becerenler
sevmeyi vaaz edenlerdir
ve son olarak
savaşı en iyi becerenler
barış vaazı verenlerdir
tanrıyı vaaz edenlerin
tanrıya ihtiyacı var
barış vaaz edenlerin
huzuru yok
sevgiye vaaz edenler sevgisizdir
vaaz edenlerden sakının
bilmişlerden sakının.
durmadan kitap okuyanlardan sakının
yoksulluktan nefret edenlerden
ya da gurur duyanlardan sakının
övgü göstermekte hızlı davrananlardan sakının
karşılığında övgü beklerler
sansürlemekte hızlı davrananlardan sakının
bilmedikleri şeylerden korkarlar
sürekli kalabalıkları arayanlardan sakının;
tek başlarına bir hiçtirler
ortalama erkekten
ortalama kadından
sakının
sevgilerinden sakınınsevgileri vasattır,
vasatı aranır dururlar
ama nefretleri dahiyanedir
nefretleri seni beni
herkesi öldürebilecek kadar dahiyanedir.
yalnızlığı istemezler
yalnızlığı anlamazlar
kendilerinden farklı her şeyi
yok etmeye çalışırlar
sanat yaratamadıklarından
sanatı anlayamazlar
yaratma başarısızlıklarını
dünyanın beceriksizliğine yorarla
kendileri tam sevemedikleri için
senin sevginin eksik olduğuna inanır
ve senden nefret ederler ve nefretleri
parlak bir elmas
bir bıçak
bir dağ
bir kaplan
bir baldıran otu gibi
mükemmeldir
en usta oldukları
sanattır nefret!'
herhangi bir günde herhangi bir orduya
yetecek kadar ihanet,
nefret, şiddet
ve saçmalık vardır.
ve cinayet konusunda en becerikliler
... cinayet karşıtı vaaz verenlerdir
ve nefreti en iyi becerenler
sevmeyi vaaz edenlerdir
ve son olarak
savaşı en iyi becerenler
barış vaazı verenlerdir
tanrıyı vaaz edenlerin
tanrıya ihtiyacı var
barış vaaz edenlerin
huzuru yok
sevgiye vaaz edenler sevgisizdir
vaaz edenlerden sakının
bilmişlerden sakının.
durmadan kitap okuyanlardan sakının
yoksulluktan nefret edenlerden
ya da gurur duyanlardan sakının
övgü göstermekte hızlı davrananlardan sakının
karşılığında övgü beklerler
sansürlemekte hızlı davrananlardan sakının
bilmedikleri şeylerden korkarlar
sürekli kalabalıkları arayanlardan sakının;
tek başlarına bir hiçtirler
ortalama erkekten
ortalama kadından
sakının
sevgilerinden sakınınsevgileri vasattır,
vasatı aranır dururlar
ama nefretleri dahiyanedir
nefretleri seni beni
herkesi öldürebilecek kadar dahiyanedir.
yalnızlığı istemezler
yalnızlığı anlamazlar
kendilerinden farklı her şeyi
yok etmeye çalışırlar
sanat yaratamadıklarından
sanatı anlayamazlar
yaratma başarısızlıklarını
dünyanın beceriksizliğine yorarla
kendileri tam sevemedikleri için
senin sevginin eksik olduğuna inanır
ve senden nefret ederler ve nefretleri
parlak bir elmas
bir bıçak
bir dağ
bir kaplan
bir baldıran otu gibi
mükemmeldir
en usta oldukları
sanattır nefret!'
18 Temmuz 2012 Çarşamba
15 Temmuz 2012 Pazar
Back to black
siyahı severim ben
siyah geri döndü...
Düşük dozda arabesk, mebzul miktarda rakıyı bünyesinde barındıran delikanlıyı kendini jiletlemeye iten şarkılardan:)
6 Temmuz 2012 Cuma
4 Temmuz 2012 Çarşamba
cennetin içinde ölmek sessizce...
Yaşayarak dinlerim, cennetin içindede ölünür mü?
Şarkıda renklerin içinde doğup, cennette öleceğimi bilirim.
Eğer egonu bir güzel ezmiş olsaydım,bana aşık olduğunu zannedebilirdin.Bu işler böyle,biliyorum.Fakat istediğim bu değil.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

