Popüler Yayınlar

3 Eylül 2011 Cumartesi

yeniden hayata...

Ne zaman ölümden bahsetsem içimi başka bir boşluk sarıyor tarifi olmayan kafamın içinde , odanın içinde geziyor vucudum sonra bomboş... Herşey burda kalsın istiyorum nokta burda olsun oldu bitti. Üç noktalardan oldum olası korkuyorum ben devamı gelmemiş ama içte kalanlardan bir gün tokat gibi yüzüme çarpacak olan yada içinde yürüyüp leş kokacaklardan korkuyorum!
Yeniden hayata dönmek , yeniden birleşmek istemiyorum paramparça hücrelerimden. Güzel olan birşeyden vazgeçmek daha zor oluyor di mi benlik?
Bu çıkmazda Şems ısıtıyor içimi' Noktalar sürekli değişse de bütün aynıdır. Bu dünyadan giden her hırsız için bir hırsız daha doğar. Ölen her dürüst insanın yerini bir dürüst insan alır. Hem bütün hiçbir zaman bozulmaz. Her şey yerli yerinde kalır, merkezinde… Hem de bir günden bir güne hiçbir şey aynı olmaz.'Yeniden hayata...

Hiç yorum yok: