Popüler Yayınlar

19 Eylül 2011 Pazartesi

öznel :)

Bugünlerde kendimi şımartmanın doruğundayım :) ne yapsam ne yazsam kendimi düşünüyorum , sınırları zorluyorum aslında ... Birkaç film indiriyorum günde gece izlerken uyuyorum . Yeni bir kitaba başladım Açlık Oyunları sınırlarım dışında aslında biraz fantastik biraz hüzünlü aşk bile var içinde . Kimse sevememiş kitabı ben sevdim sanırım bayağı yol katlettim yarıladım kitabı seriymiş gerçi. Bunun yanında elimin gitmekle gitmemek arasında bocaladığı Tarih Testleri var:)
Okumak ve izlemek dışında pek bir şey yapmıyorum şimdi serin serin esiyor rüzgar birkaç saate dışarı çıkarım uzun uzun yürürüm kendimle en iyi sohbetlerim bu yürüyüşlerde geçiyor :) bi de özlüyorum sanırım bu günlerde her şeyi herkesi nargile kokusunu bile özlemişim :)
Dipnot okumayı düşünenlere Suzanne Collıns - Açlık Oyunları
sevgiler saygılar :)

Hiç yorum yok: