Popüler Yayınlar

19 Nisan 2015 Pazar

Değişmeyelim dönüşelim

Yine yazmayı ihmal etmişim ben,

Bunu yazarken bile üzülüyorum

İhmal ettiğim her şey üzüyor beni, günün büyüsüne ya da geçmişin izlerine kapılmak istemiyorum
Gayet net is te mi yorum. Fikir ayrılıklarına tahammül edemiyorum bugünler kendimden uzak olmak istemediğim bir dünyada yaşıyorum . Gizem kayboluyor büyü çok çabuk bozuluyor.
Bazen kilometrelerce ötede olmak istiyorum Ben ÖZGÜRÜM demek özne değil yüklem olsun özgürlüğüm...

Bende metrelerce yukarıda olmak istiyorum dizlerim titreyene kadar tırmanmak keşf -i alemde olmak
Ama yeterince gücüm yok duvarları yıkmadan odadan çıkamıyorum vurmak yetmiyor kırmak gerekiyor ...

Ama kimseyi değiştirmek istemiyorum
Seni bizi kendimi kimseyi


Değişmeyelim dönüşelim istiyorum zor biliyorum.

Hiç yorum yok: