Popüler Yayınlar

24 Ocak 2015 Cumartesi

Yalancı kış güneşi...

"Düşünmek de ne ki?
Öyle özel bir film sahnesine veya şarkıya ihtiyaç duymadan gün içinde karşına çıkan tüm nesnelerden hatta ve hatta kokulardan ona dair şeyle...r bulabilmenin nasıl korkunç bir şey olduğunu tahayyül edebiliyor musun? Klozet kapağından diş macununa, Ay'ın hallerinden kızarmış ekmek kokusuna kadar, Varoluş sancılarından kaldırım taşlarına kadar, geceye, sessizliğe ve göğsümün med cezirlerine kadar, sabaha kadar her şey...
Sonra bu yalancı kış güneşini sahte gülüşüne benzettim. Vazgeçtim.
Gözümü aldığını, odamı aydınlattığını ama içimi ısıtmadığını fark ettim. Vazgeçtim.
Ben kumdan kaleler yaparken, onun en uzaklara açıldığını fark ettim. Vazgeçtim.
Lazım olurum diye hep bir kenarda durduğumu fark ettim. Vazgeçtim.
O, yabancı odalara dağılmış kıyafetlerini toplarken, kalbimin kırıklarını topladığımı fark ettim. Vazgeçtim.
Ben şiirler yazarken onun filmler çektiğini fark ettim. Vazgeçtim.
İsteyince değil de, istenince ona ulaşabildiğimi, söz söyleyebildiğimi fark ettim. Vazgeçtim.
Vazgeçmenin, düşünmemenin, düşlememenin, düşmemenin rahatlığını hissettim. Sonsuza dek vazgeçtim."

2 yorum:

Adsız dedi ki...

������

Adsız dedi ki...

:(