Popüler Yayınlar

2 Nisan 2012 Pazartesi

Ahh bu ben!

Ah bu ben ne zamandır doğru düzgün yazmamışım.
   Her şeyi erteleyip duruyorum aslında bigün yığılan işlerimin altında kalmaktan korkuyorum :)
Bugün bişiler almayı çok istedim ama az uz değil araba:D, hani o bayıldığım sparklardan geldim hayran hayran baktım sonra az para biriktirmeye karar verdim hesabıma göre otuz yıl sonra ancak alırım :( okul dönüşü gündem araba ve evdi benim hayalim minik bir ev dedim de benle dalga geçtiler , o eve ancak ayakkabı ve çantaların sığar diye , düşündüm evet bir hayal daha kurdum ee olmuşken fazladan birkaç odası olsa fena mı olur...
   Arabanın üzerine birde ev eklenince kendimi beşe bölüp beş ayrı işte çalışmaya karar verdim , biliyorum ütopik beşe bölünmem ama bilim ilerledikçe olasılığı artıyor en azından bu maaşla kurduğum hayallere (!) nazaran daha olasılıklı.
  Şimdi bunları yazarken gülüyorum bir mucit diliyorum Tanrıdan gelip sihirli değneğiyle benden en az beş tane daha kopyalasın hani işim hortumlamak değil ancak yeter :)
      O yığılan işlerimin az daha itekleyeyim en iyisi. Sevgiler , saygılar...

Hiç yorum yok: