Sakinken , zirvedeyken , düşerken
Kalkarken düştüğüm yerden ...
Nefes alırken ve veremezken son nefesi
Tutarken içimden
Ve kaçmak isterken kımıldayamaz halde
Çığlıklar atarken kimse duymazken
Sen duy sen koş sen tut kaldır düştüğüm yerden ....
Bütün kavgamızda kendimiz için hiçbir şey istemedik. Yalnız ve yalnız, bu yurdun bütün yükünü omuzlarda taşıyan milyonlarca insanın derdine derman olacak yolları araştırmak istedik...Ölmek için değil , barış için gittiler.
Ve kalbim ankara da durdu!
En güzel kendisiyle konuşur insan,
Ve çok kendini sever ,
İçinde ki ses kendine küsmesiyle susar...
Ah! o sessizlik
Ah! o girdap
İçim acıyor
İçimdeki ses git gide susuyor.