Popüler Yayınlar

13 Ekim 2012 Cumartesi

eylül gitti...

mutsuzluktan söz etmek istiyorum
dikey ve yatay mutsuzluktan
mükemmel mutsuzluğundan insansoyunun
sevgim acıyor

biz giz dolu bir şey yaşadık
onlar da orada yaşadılar
bir dağın çarpıklığını
bir sevinç sanarak

en başta mutsuzluk elbet
kasaba meyhanesi gibi
kahkahası gün ışığına vurup da
ötede beride yansımayan
yani birinin solgun bir gülden kaptığı frengi
öbürünün bir kadından aldığı verem
bütün işhanlarının tarihçesi
bütün söz vermelerin tarihçesi
sevgim acıyor

yazık sevgime diyor birisi
güzel gözlü bir çocuğun bile
o kadar korunmuş bir yazı yoktu
ne denmelidir bilemiyorum
sevgim acıyor
gemiler gene gelip gidiyor
dağlar kararıp aydınlanacaklar
ve o kadar

tavrım bir şeyi bulup coşmaktır
sonbahar geldi hüzün
kış geldi kara hüzün
ey en akıllı kişisi dünyanın
bazen yaz ortasında gündüzün
sevgim acıyor
kimi sevsem
kim beni sevse

eylül toparlandi gitti işte
ekim falan da gider bu gidişle
tarihe gömülen koca koca atlar
tarihe gömülür o kadar

 
 Acıyor - Turgut Uyar 

15 Eylül 2012 Cumartesi

8 Ağustos 2012 Çarşamba

Bu cümlenin öznesi eksik!

Liseden bir alışkanlıktır hepimizde , anlatım bozukluğu yaptın bu cümlenin öznesi eksik yada yüklemi herneyse eksik işte!
Bugünlerde anladım bozuklukları yapıyorum sanırım o nasıl bişi :S anlıyor ama anladığım şey canımı sıkıp moralimi bozduğundan anlamış olmanın bozgunluğunu yaşıyor cümleden dışarı tasıyorum:D

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Saklayın beni, örtün üzerime çiçekleri.

Nasıl güzeldir kelimeler ,bir araya gelince hissettirdikleri durdurduğu zaman geçmiyor. Halim yok , halimiz yok...