Gerçeklerle yüzleşiyor insan bak benim gibi...
Ne çıkmaz sokaklar gördüm ne diyarlar gezdim inanki kaybolmadım senin kadar.
Usul usul ellerini uzat yine ben tutarım yine ben duyarım seni...
İllaahi Emre:) geçen bu şarkıyı dinlemememi söyledi ben eve gelene kadar ne olduğunu unutup youtube da edepsizim ,kişiliksizim vb şeklinde aradıysamda bulamadım.Dün gece öğrendim tekrar dinledim sevdim eğlencelii:D Banane özledim!
Şiirin bütün geçmişinin dışında önceden açıklanan her şeyin dışında örneğin en sıcak ülkelerin yazında en soğukların kışında yanarım üşürüm berbat olurum hiçbir şeye yaramam ama yine de seni severim o zaman sen de beni sev evet "